تلفن : 36342222-071

اگرچه ایمپلنت های دندانی تنها گزینه جایگزینی دندان ها نیستند اما آنها مزایای کوتاه و بلند مدت بی رقیبی نسبت به سایر درمان ها و گزینه ها دارند که در ادامه به بعضی از آنها می پردازیم

مزایای درمان کاشت ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی بسیار شبیه دندان های طبیعی هستند

وقتی درمان ایمپلنت کامل شد از اونجایی که ایمپلنت های دندانی شبیه دندان طبیعی خودتان عمل می کنند شما آنها را فراموش می کنید . ایمپلنت ها راحتی و زیبایی شبیه دندان های خودتان دارند و مراقبت از آنها شبیه دندانهای خودتان است مسواک و نخ دندان.

ایمپلنت ها بسیار قابل اعتماد هستند

میزان موفقیت درمان کاشت ایمپلنت بسیار بالاست آنها به استخوان جوش می خورند و در صورتی که مراقبت های بهداشتی و چکاپ های منظم دوره ای را بخوبی انجام دهید می توانند برای سالهای زیادی به شما خدمت کنند حتی تمام طول عمر.

در مقایسه با دوام و مدت زمان ماندگاری ایمپلنت های دندانی بسیار مقرون به صرفه هستند.

در نگاه اول هزینه درمان کاشت ایمپلنت بالاتر از سایر درمان ها به نظر می رسد شاید این درست باشد اما در یک نگاه کلی و بلند مدت از آنجایی که ایمپلنت ها ماندگاری زیادی دارند مقایسه میزان هزینه به سال برای ایمپلنت های دندانی بسیار کمتر از سایر درمان هایی خواهد بود که در سالهای بعد نیاز به تعویض یا ترمیم دارند.

ایمپلنت های دندانی از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند

ازدست دادن دندان منجر به تحلیل استخوان می شود. برخلاف سایر روش های جایگزینی دندان ، ایمپلنت های دندانی با استخوان فک جوش خورده و از تحلیل استخوان جلو گیری می کنند . جلوگیری از تحلیل استخوان باعث داشتن لثه های قوی و سالم و جلوگیری از سایر عوارض تحلیل استخوان نظیر شکستگی فک ، فرورفتگی صورت و غیره می گردد.

ایمپلنت های دندانی سلامتی سایر دنداها را به خطر نمی اندازند

برخلاف سایر روش های جایگزینی دندان ، ایمپلنت های دندانی به دندانهی مجاور خود آسیب نمی رسانند و نیازی به تراش و یا تکیه به آنها ندارند و آنها را در معرض پوسیدگی قرار نمی دهند.

ایمپلنت های دندانی می توانند هر تعداد از دندان ها را جایگزین کنند

اگر یک یا چند دندان از دست رفته باشند این فضا باید هرچه سریعتر پر شود تا بر روی سایر دندان ها و استخوان فک تاثیر مخرب نگذارد . ایمپلنت های دندانی می تواند بصورت تکی و یا بریج ها متکی بر ایمپلنت چند و یا حتی تمام دندان های فک را جایگزین نمایند.

ایمپلنت های دندانی باعث افزایش اعتماد به نفس می شوند

از دست دادن دندان باعث کاهش اعتماد به نفس می شود و درمانهایی نظیر دست دندان ویا بریج های دندانی همیشه نمی توانند این مساله را حل نمایند خصوصا اینکه با ادامه روند تحلیل استخوان بدلیل فقدان دندان (ها) صورت حالت فرورفته و مسن پیدا می کند. اما ایمپلنت های دندانی ظاهر ، راحتی و حس دندان طبیعی را دارند و از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند که این مساله باعث افزایش اعتماد می شود

ایمپلنت های دندانی امتحان خود را پس داده اند

امروزه ایمپلنت های دندانی بسیار رایج هستند و بطور گسترده در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و ثابت شده که ایمپلنت های دندانی ماندگاری زیادی دارند و به سلامت دهان و دندان و بهبود زیبایی افراد کمک شایانی می کنند.