تلفن : 36342222-071

راي برخی افراد، انجام ایمپلنت ترسناک به نظر می رسد. شاید این کلمات هستند که باعث ایجاد ترس در ما می شود نظير پین، پیچ، استخوان، جراحی در حالیکه واقعیت کاملاً متفاوت است. البته، جراحی ایمپلنت باز هم جراحی مهمی است، و نباید در انجام آن عجله کرد.

با این حال، اگر مراحل جراحی توسط یک دندانپزشك با تجربه و تحت پروتکل های بهداشتی و ایمنی دقیق که از مهمترین اهداف مرکز ایمپلنت دکتر سجادی است، انجام شود بسیار راحت و اصلاً ترسناک نیست!! در حقیقت، شايد کشیدن دندان دردناک تر از گذاشتن یک ایمپلنت کوچک در فک شما باشد. و نظر بسیاری از مردم این است که در طی جراحی و بعد از آن ، اصلاً دردی نداشتند یا درد بسیار کمی را تجربه کرده اند .

جراحی ایمپلنت نه تنها راحت است، بلکه منافع بسیاری هم دارد ! کیفیت زندگی شما به طور چشمگیری بهبود می یابد. احتمالاً در طی چند سال ، برای اولین بار، شما قادر خواهید بود تا طیف وسیعی از غذاهای سالم مانند استیک، نان های خشک، میوه و سبزیجات تازه را گاز بزنید و بجوید، و به طور چشمگیری تغذیه و سلامت جسمی خود را بهبود ببخشید. شما خواهید توانست به راحتی بخندید و حرف بزنید بدون هیچ نگرانی از اینکه دندان مصنوعی شما لق بزند. وقتی شما با تمام مزایایی که ایمپلنت های دندانی دارند آشنا شوید، متوجه خواهید شد که چرا ایمپلنت های دندانی به یک روش محبوب تبدیل شده اند.

برای آشنایی با روش های جراحی ایمپلنت می توانید صفحه انواع روش های ایمپلنت دندان و ایمپلنت دندان در یک روز به کمک تکنولوژی R2gate

مراحل کاشت ايمپلنت با یک بی حسی موضعی شروع مي شود پس از قرار گرفتن ایمپلنت و بخیه آن شما به خانه فرستاده می شوید به شما دستورهای مراقبتی داده مي شود که باید رعايت كنيد، آنتی بیوتیک های پیشگیرانه و مسکن در صورت لزوم، نیاز به مصرف دارید.

آیا پس از جراحی ایمپلنت دندان درد خواهم داشت ؟؟

رای چند روز بعد از عمل جراحی ، در مواردي ممکن است شما احساس درد در استخوان فک، چانه، گونه ها و یا در ناحیه چشم داشته باشید. در این صورت، برخی از داروهای کاهش درد که برای شما تجویز شده مصرف کنید و از پک گرم برای کمک به کاهش تورم و ناراحتی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این درد معمولاً موقتی است، و بسیار افراد در نهایت متوجه می شوند که مسئله مهمی نیست. با این حال، شما باید مراقب باشید که چه چیزی را می خورید. به مدت دو هفته شما فقط باید از غذاهای نرم استفاده کنید. همچنین به شما توصیه می شود که دهان خود را به طور منظم با آب نمک گرم بشویید تا به تمیز کردن و تسکین محل کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای چند روز اول بعد از جراحی استراحت کنید : رانندگی نکنید، فعالیت های سنگین یا تمرین های شدید ورزشی نداشته باشید. و بسته به شرایط شغل شما، شاید بخواهید چند روزی مرخصی بگیرید و در خانه استراحت کنید.

هر جراحی یا روش تهاجمی، ریسک هایی را به همراه دارد. قبل از هر اقدامی، حتما نظر دندانپزشک هاي با صلاحیت را جویا شوید. مرکز ایمپلنت دکتر سجادی جهت رفاه شما عزیزان شرایطی را فراهم کرده است تا تمام افراد از سراسر ایران بتوانند از راه های ارتباطی مختلفی که در وب سایت اعلام شده است مشاوره رایگان دریافت نمایید